tvättdag.

Usch, vliken seg dag. Vaknade sent. Fastnade framför en film på tv:n. Åt chips till frukost och kände mig riktigt äcklig. Men nu har jag duschat och tagit tag i monster högen med tvätt som täckt hela vårat badrumsgolv. Och livet känns helt plötsligt lite bättre. Dock har jag mer än hälften av tvätten kvar.

tjing.

Genom eld.

Sträcker upp mina händer
Tror att det här kan vara början på nått stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion

Home.

Haft tre toppen dagar tillsammans med mor och syster. Allt var super förutom flygresan dit. Jag fick ha syrgas hela resan för jag fick panik. Snacka om flygrädsla, haha. Vi har strosat runt på gator, shoppat, ätit våfflor och haft allmänt mysigt.

Idag är det min finas dag. Det firar vi här hemma med god mat och pussar.

Hip Hip Hurra!

För idag är det faktiskt min födelsedag! Och om tre timmar går flyget till Bryssel. Ha det så bra hemma. Jag kommer hem på torsdag med mer info om vad vi har haft för oss.

Tjing.

Tröttis.

Usch vad seg jag är. Kom inte i säng förräns halv två igår. Fredrik och Jessica var här och åt tacos så satte vi grabbarna i arbete och skruva ihop våra nya stolar och det tog ju sin lilla tid. Men de var ju verkligen helt fel gjorda..? eller. Haha. Jessi och jag somnade nästan i soffan på slutet innan de äntligen fick ihop dem. Så idag har jag inte gjort mycket. Varit ute på en promenix med hundarna bara och snart ska jag jobba. Fast bara 3 timmar så det kommer kännas som ingenting nu när man är van vid mördar passen. Ikväll ska jag och min familj ut och käka och fira min födelsedag som är imorgon. Tror vi ska käka på Meze här i Norrköping. Om jag får tag på ett bord. Har hört att det ska vara bra.

Nu måste jag in i duschen! Herrå.

Cypern del 2.

Jag längtar redan tillbaka. Att bara få vara, bada i klarblått vatten och stå på händer och göra volter i poolen. Sitta på balkongen varje kväll äta salta pingviner och spela plump. Skratta åt att all mat smaka skit och allt tjat och vi höll budgeten.

Nästa resa kör vi thailand!

Tjejkväll.

Hade en jätte trevlig kväll igår hemma hos Memme. Roligt att träffa lite nytt folk. Vi fortsatte senare till otten, men blev dock en tidig kväll för mig. Tack tjejer för en trevlig kväll.

Vi hängde på balkongen nästan hela kvällen trots spöregnet.

Söta Anna, Jessi och jag.

Sexig pose fram på kvällskvisten ;)

Tack och hej!

Ikea.

Idag tänkte vi precis lika dant som resten av östergötlands befolkning. Vi åkte till Ikea. Det var trångt, det var skrikit och allmänt jobbigt. Vi åt köttbullar med mos för 16 kr. Ni som säger att Ikea har blivit dyrare vet inte vad ni pratar om. Vi fyllde en hel kundvagn med prylar och lyckades få med oss ett jättefint köksbord hem. Lycka (efter två månaders tid vid det minimala soffbordet) Så nu ska det pysslas och styras och dammas och plockas. Så nu vet ni vad vi sysslar med ikväll.

Nu ska jag sortera lite bilder och fortsätta visa er cypern bilder.
Tjingtjong

Daisy.

Detta är min favorit parfym alla kategorier. Johan köpte denna mig förra sommaren och jag blev helt kär i den. Sen tog den slut och min plånbok har inte haft råd att lägga pengar på en ny för tillfället eftersom priset är ganska högt. Men sen såg jag den på Larnacas flygplats och kunde inte släppa taget om den så Johan fick köpa den till mig. Världens bästa! I cypern kostade den 65 euro för 100ml i Sverige är den något dyrare.

Nu ska jag till jobbet! Lägger upp flera bilder från resan ikväll.
Herrå.

Cypern del 1.

Biltankning påväg till flygplatsen.

Här var jag skapligt nervös, eftersom jag hatar att flyga.

Puss älskling

Man är inte alltid vacker..

Larnacas flygplats. Fick vänta dö länge på Nyggans väska som rymde ca 1 linne och 1 par shorts.

Första doppet. Vattnet var helt underbart. Man trodde man bottna överallt trots att det var 6 meter djupt.

Steeek.

Jag och det underbara havet. (undvik att titta på min ha.solglasögonen.som.diadem.frilla. )

Mys i solen.

Grabbarna grus.

Och så vi.

Oh yeeah gratis drinkar är gott!

Vem dricker fortast? LG såklart!

Hej hallå här är jag!

Kärlek.

Titta jag fick plats!

Vi kör en del två imorgon. Är dyng trött nu och ska upp och jobba imorgon, men har massor flera bilder att visa er!

Godnatt.

Hemma.

Nu är jag hemma efter en helt fantastisk vecka i cypern. Jag börjar dagen efter semester med ett mördar pass på jobbet. 09-21. Hurra!

Visar er massor med bilder från veckan när jag kommer hem.
Tjing!

Snart!

Väskan är hyffsat packad, men handbagaget är tomt. Vad fan ska man lägga där? Förut när jag har åkt har handbagaget varit överfullt men nu vet jag inte vad jag ska ha med mig. Stoppar i en bok och en påsa godis. Får räcka. Jessica och jag ska ner på stan och hänga på låsen när de öppnar, måste inhandla det sista nu, växla de sista pengarna och köpa ännu mera solkräm(!) haha.

Hoppas ni får en regning och underbar vecka här hemma i sverige. Hinner nog inte uppdatera innan vi åker. Men kanske skickar ett mobilinlägg senare.

HERRÅ!

Packning..

Vad fan ska man ha med sig? Jag kommer ha för mycket det känner jag på mig, men hellre det än för lite. Jag har med mig tre flaskor solkräm så det ska nog räcka. Haha. Är galet taggad just nu och känner knappt av flygrädslan! Men det kommer väl innan vi ska gå på..

Nu ska jag fortsätta med packningen!

Linnéa 15 år

Ensam.

Kom hem från sis för en stund sen. Har haft myskväll med tapas, godis och film. Precis sånt man behöver ibland. Tog en taxi hem till en tom lägenhet. Kan ändå inte sova förräns Johan är hemma så det är bara att vänta uppe. Black Jack visas på sf-kanalen tyå för 50:e gången. Lagom kul. Imorgon ska jag pressa och bada pool. Måste få upp lite grund till Cypern.

Godnatt gott folk.

Bad luck.

Usch, jag är så fruktansvärt trött på mig själv. Varför ska jag hela tiden vara så klumpig. Kan inte ens dela meloner på jobbet utan att tröjan ska vara dyngsur när jag är klar. Idag spillde jag ut ett gammalt paket med jordgubbar på hela soffan. Det likosm rann ut överallt. Kul. Så jag har skrubbat som en idiot med fläckborttagningsmedel och gråtit samtidigt för jag trodde inte det skulle gå bort. Haha. Men nu så. Syns knappt. Vóla! Men men lite klumpig får man vara ibland. Hoppas jag inte spiller på mig idag bara för nu har jag tvättat 5 maskiner tvätt tills vi åker. Ska börja packa ikväll. OH vad taggad jag är.

Nu ska jag ner på stan och träffa Jessica, sen blir det fotboll! Hej.

Fig tree bay

Nu är det bokat! På måndag åker jag, Johan, Jessica och Fredrik till Cypern och Fig tree bay. Ska bli så innåthelvete jävla skönt. En vecka i trevligt sällskap med god mat och massvis med sol.

Och idag jobbade jag min sista dag! SEMESTER!

Älskar.

Jag älskar sommaren. Jag älskar min Johan. Jag älskar mitt liv just nu.

Idag har jag och Jessica sprungit i resebyråer och raggat resor. Det går förhoppningsvis framåt. Vi ska dit imorgon också, tidigt. Haha bästa resan ska vi ha. Kommer bli lite små kompis med den där bruden på ticket. Vi har även shoppat alldeles mycket mera än vi skulle. Men det var vi värda!

Nu ska jag sova och få nackspärr som jag har förjämnan nu när man måste ha en fläkt mitt i fejjat hela natten.
Ha det hej!

Jag lever.

Ville bara säga att jag lever. Trots alla jobbtimmar jag sliter på ica så lever jag. Nästa vecka har jag semester. Då drar vi förhoppningsvis! Åh allt känns så bra nu och jag är fruktansvärt glad över allt verkligen.

Hoppas alla njuter av sommaren. Det gör iallafall jag.