Bad luck.

Usch, jag är så fruktansvärt trött på mig själv. Varför ska jag hela tiden vara så klumpig. Kan inte ens dela meloner på jobbet utan att tröjan ska vara dyngsur när jag är klar. Idag spillde jag ut ett gammalt paket med jordgubbar på hela soffan. Det likosm rann ut överallt. Kul. Så jag har skrubbat som en idiot med fläckborttagningsmedel och gråtit samtidigt för jag trodde inte det skulle gå bort. Haha. Men nu så. Syns knappt. Vóla! Men men lite klumpig får man vara ibland. Hoppas jag inte spiller på mig idag bara för nu har jag tvättat 5 maskiner tvätt tills vi åker. Ska börja packa ikväll. OH vad taggad jag är.



Nu ska jag ner på stan och träffa Jessica, sen blir det fotboll! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0