Tröttis.



Usch vad seg jag är. Kom inte i säng förräns halv två igår. Fredrik och Jessica var här och åt tacos så satte vi grabbarna i arbete och skruva ihop våra nya stolar och det tog ju sin lilla tid. Men de var ju verkligen helt fel gjorda..? eller. Haha. Jessi och jag somnade nästan i soffan på slutet innan de äntligen fick ihop dem. Så idag har jag inte gjort mycket. Varit ute på en promenix med hundarna bara och snart ska jag jobba. Fast bara 3 timmar så det kommer kännas som ingenting nu när man är van vid mördar passen. Ikväll ska jag och min familj ut och käka och fira min födelsedag som är imorgon. Tror vi ska käka på Meze här i Norrköping. Om jag får tag på ett bord. Har hört att det ska vara bra.

Nu måste jag in i duschen! Herrå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0