Cypern del 1.



Biltankning påväg till flygplatsen.



Här var jag skapligt nervös, eftersom jag hatar att flyga.



Puss älskling



Man är inte alltid vacker..



Larnacas flygplats. Fick vänta dö länge på Nyggans väska som rymde ca 1 linne och 1 par shorts.



Första doppet. Vattnet var helt underbart. Man trodde man bottna överallt trots att det var 6 meter djupt.



Steeek.



Jag och det underbara havet. (undvik att titta på min ha.solglasögonen.som.diadem.frilla. )



Mys i solen.



Grabbarna grus.



Och så vi.



Oh yeeah gratis drinkar är gott!



Vem dricker fortast? LG såklart!



Hej hallå här är jag!



Kärlek.



Titta jag fick plats!

Vi kör en del två imorgon. Är dyng trött nu och ska upp och jobba imorgon, men har massor flera bilder att visa er!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0