UPDATE!

Nu blev ni allt förvånade va? HA. Jag med, men kände att bloggen måste komma igång igen. Hoppas ni kommer tillbaka mina trogna läsare.

Ligger just nu på madrassen till  Johans och min säng i vår nya lägenhet i Eskilstuna. Har tappat bort beskrivningen till sängstommen så det kommer kanske ta några månader innan vi sover på lite högre höjder. Eftersom det tog en hel dag att skruva ihop den MED beskrivningen tillhands. I love Ikea. Känner på mig att jag kommer trivas super i den här lägenheten. Dock är det en fyra men mera utrymme har väl ingen dött av. Diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare!! Kan det bli bättre. Här om dagen satt jag bara och tittade när tvättmaskinen var igång var helt lyrisk den lät nästan ingenting och så doftade det nytvättat i hela huset! Mums.

Kommer lägga upp bilder på lägenheten så snart vi har fått ordning.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du är tillbaka :-)

Hoppas ni får det bra Eskilstuna

Och att Johan gör massa mål ;-)

2011-03-20 @ 09:56:10
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0