Det där vanliga flytet..

HoHo. Lyckan är total! Förutom att våran tv gick sönder i veckan fick Johan punktering på ett framdäck och ett bakdäck förut. Hurra Hurra, tur att pengar växer på träd här i Eskilstuna. Plus att han skadade handen i matchen också så nu är han handikappad. Tur att han har världens händigaste flickvän då.

Annars har helgen varit bra, pappa, farmor och Filip var här igår och tittade på lägenheten. Jag bjöd på extremt goda icke hembakade bullar. Mysigt. Sen besökte vi familjen Hietanen/Nygren, åt god mat och alla drack pepsi utom jag som gick på vinet. Oj vad roligt jag hade drack ett glas fick hicka och skrattade i en timme. Idag har Jessi och jag vart på stan jag köpte en mycket omständig gardinstång. Händig som jag är skruvade jag och fixade så vips hade vi gardiner även i sovrummet. Super!

Nu ska vi titta på en film som vi redan vet hur den slutar, men vi har det mysigt ändå.
Herrå.


Förresten, vi bor på samma gata som Gunilla i Världens bästa hotell, hon är ju för söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0