PS



Sorry för dålig uppdatering. Jag vet att ni saknar mig. Men har blivit en riktig working women som går i arbetskläder varje dag och när jag kommer hem lägger jag dem på samma ställe varje gång för att sedan ta på mig dom 12 timmar senare. Om jag aldrig tvättar dom? Vädring är snabbare och enklare än att tvätta..

Idag har jag varit ledig iallafall. Det firade jag genom att sova till klockan elva! Woho. Då hade Johan redan hunnit vaknat, kännt efter, tränat och kommit hem. Och jag bara var där nyvaken och alldeles awsome. Vi konstaterade ganska snabbt att lunch/brunch på stan vore skönt, eftersom vårat kylskåp inte blivit uppdaterat på länge. Så tänkte vi slå två flugor i en smäll och gå och rösta också. Så vuxet. Jag har ju verkligen försökt sätta mig in i valet nu de senaste veckorna och var helst säker på vad jag skulle rösta på. Så vi ställde oss i den där kön inne på Linden där alla andra stod. Kom fram en tjej och gav oss tre kuvert och sa. - Lägg era valsedlar här sen innan ni kommer fram. Ehh jaha. Valsedlar? Jag har inte med mig några sådana. Kalla mig dum i huvudet men jag trodde liksom jag skulle få stå bakom ett skynke skriva vilket parti jag ville och kanske skriva någon frän hälsning nere i hörnet. Fattade fortfarande inte om jag hade röstat på rätt parti när vi gick därifrån. Det var inte lajban som vi brukar säga.

Nu ska väl jag också sova eftersom min man slocknade för två timmar sen. Jag vet dö tråk. Men han är bra ändå.

Imorgon antar jag att det blir fotboll som vanligt Jessica?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0