Hometown Glory.



Weei smickrande bild jag vet. Ser ut som jag har taxben Jessica eller hur? Och två båtar till fötter ;) haha. Har inte ansträngt mig så mycket idag kan jag väl säga. Var på vårdcentralen imorse och det gick väl bra. Lågt blodtryck hade jag. Måste äta regelbundet och DRICKA. Är usel på att dricka vatten, kaffe går bra men inget annat. Får väl bättra mig. Snart ska jag ner på stan och fika med Jessi. Måste panta alla flaskor vi har här hemma för de får inte plats längre man får likosm kasta in en flaska och stänga skåpet fort som fan så inte alla ramlar ut. Hm..inte så praktiskt.

Nu ska jag försöka göra mig lite fräch. Hörs. Tjing.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha taxben säkert att du har! Du är så fin så:)

2010-09-07 @ 20:12:01
Postat av: Madde

Ge mig din kropp, kvinna! ;D Tränar du något eller går på någon diet? ;p

2010-09-08 @ 00:08:45
Postat av: LinnéaSofia

sv: Träning är det dåligt med just nu, blir lite powerwalking då och då. Och någon diet går jag väl inte direkt på ;P

2010-09-08 @ 08:25:24
URL: http://linneasofiaaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

KROPPEN, JA TACK!

2010-09-09 @ 07:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0