Depp.



Tror jag kommit in i den berömda deppperioden. Ingenting känns roligt idag. Plus att jag är sjuk. Illmåendet har släppt lite så försökte bli lite gladare med glass, men det fungerade absolut inte. Känner mig bara mera depp. Har till och med börjat fundera på framtiden och då har det gått långt. Jag vill flytta! Och om saker och ting blir som jag hoppas kanske det blir så till årsskiftet. Bort från den här jävla stan där skitsnack är det ända som är intressant. Få börja om på nytt i en ny stad kanske till och med börja plugga om jag nu kan bestämma mig.

Nu vill jag att Johan ska komma hem och ta hand och mig. Han var hemma en snabbis förut och hade med sig en tidning till mig. Sötnos. Men ikväll behöver jag verkligen kärlek och det vet jag att jag kommer få.

Nu ska jag se film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0