Bad day.

Dålig dag. Slog ihop i hallen imorse. Allt snurrade och jag slog axeln i garderoben. Aj. Läkarn säger näringsbrist. Får se ska dit imorgon. Johan har försökt få mig på bra humör genom att sjunga. Han tyckte nog själv att han var väldigt bra för jag fick be honom själv att sluta så jag inte skulle få ännu mera huvudvärk.

Nu är han och tränar och jag har suttit och tjutit som en gris till filmen dear john. Ni som inte sett den. SE DEN! Hur bra som helst. Ska krama extra mycket på Johan sen! Och tänka på hur bra vi har det tillsammans. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var rädd om dej och ät ordentligt. Bäst av allt är kärleken eller hur ? En stor kram från faster. Hälsa Johan.

2010-09-06 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0