Håltimme.

Kommer till skolan i tid och har håltimme. Åh det känns så jävla underbart när man kunnat stanna hemma och sovit en timme längre. Men men. Inga sura miner. Sitter och längtar till 1 juni. När vi äntligen får vår lägenhet. Jag vill möblera, fixa och dona. Ska bli så otroligt skönt. Det är inte långt kvar nu. Tiden springer ju bara iväg. Och nu är det helg igen. Den kommer bli lugn. Jobb ikväll och sen bara hem och mysa med min andra halva. Imorgon är det jobb också och kvällen kommer förmodligen spenderas med sis och sara. Hoppas på trädgår'n och bra väder. Och på söndag konfirmeras min kusin. Har ingen aning vad man ska ha på sig då? Klänning? Återstår att se.


Haha Elin och jag sommaren 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0