Fotboll.




Ny tröja från Monki!

Hej och hå. Varit full fart än så länge på dan. Var först ute på en löprunda, sen stack jag och solade. Haha måste bara berätta. När jag kom in i solariet stod det två små tjejer som skulle sola.

- asså vet du hur man startar det eller? Säger den ena till mig.
- stoppa i poletten och tryck på start.
- aaaaahaaaa, tack.


det lägger sig i sina solarium och jag har turen att få vägg i vägg. Samtalet mellan tjejerna fortsätter.

- ska jag sätta mig här i nu eller?
- nej du ska ligga!
-ska jag ligga?!
- hjälp vad trångt! jag kommer inte få upp den här sen. (Panik, hon bankar på luckan) JAG FÅR INTE UPP DEN! Jo nu gick det visst.
- Hur lång tid är det kvar? va? 10 minuter. shiiiiit.


Ja ni förstår i 22 minuter höll de på. Underhållande. Nu ska jag snart iväg och se på Johan när han sparkar boll. Ha en fortsatt trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0