Glad midsommar.



Söta Jessica.



Nyggan steker i solen.



Midsommarfina Becca som hade gjort att alla fick en toppen kväll. Tack gumman.



Johan badade hela tiden, här blev han tydligen törstig.



Sill lunch.



Skåååål.



Puss älskling.



Mys i solen.



Johan och jag i min fina krans.



På med kavaj och filt när solen försvann.



Sigge och Teo var glada.



Naaw så fint!



Stejan och Alec sjöng för fulla muggar.



Jessica och jag tjacka bagage luckan i taxin hem.

Tack till Becca och hennes föräldrar för ni hade ordnat dagen så bra! Och tack till er andra med. Hoppas alla har haft en bra midsommar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha vad många roliga bilder :)Tack för en trevlig kväll!

2010-06-26 @ 15:16:25
Postat av: LinnéaSofia

Tack själv söt! Jag har sovit hela dagen idag. haha.

2010-06-26 @ 17:30:02
URL: http://linneasofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0