Chock?!

Jaaa, tänkte jag skulle skrälla och uppdatera lite. Jag vet hur irriterande det är och se samma rubrik hela jävla tiden man går in på bloggar. Som när Gica hade PIZZAAAAA i typ en månad. Haha. Men har haft fullt upp me flytt och student de senaste dagarna, men numera kommer jag blogga från min och johans nya fina lägenhet. Unerbart.

Imorgon klockan 4 är jag fri. Jag kommer stå på trappan och mummla eftersom jag inte lärt mig studentsången än..jag kommer pussa på min familj och åka lastbilsflak. Har hört studenter hela dagen åkt runt och skrikit. Fick till och med inte luncha ifred på spicy hot. Kungsgatan var helt smockad. Och nu hela kvällen har de iprincip sladdat runt med lastbilarna under vår ballkong. En nackdel med att bo mitt i stan.

Vi hörs imorgon vänner.

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHA JAAA!!! Nu har ja svurit varje gång ja sett din rubrik :D



Stort grattis till studenten lillstumpan! Hoppas du får en fin dag, saknar dig! Puss&kram

2010-06-10 @ 22:38:49
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0