Tjabba.







Tips på håruppsättningar vare! (se bild) Ta allt hår snurra det till boll. Vóla! Haha neej men hår är inte min grej. Men tar kommentaren som en komplimang! :) Min syster vet hur dåligt jag är på frisyrer alltid när jag är hos henne får hon fixa min frilla. Det jag kan göra är en slarvig bulle och en hästsvans! Haha. Kan inte ens göra en fläta på mig själv.

Kom prcis hem från jobbet och insåg att jag kommer jobba 4 helger i rad. Kul. Men men ska inte klaga på att jag får tider. Kom på mig själv med att jag suttit och svurit hela förmiddagen för våra grannar har spelat musik. Skit irriterad var jag, de spelar likosm alltid musik och inge bra heller typ konstig. Sen när jag gick till jobbet insåg jag att det var ju augustifesten som startat. Sorry grannen. Men det lät som det kom från ert hus!

Håll koll senare. Tänkte lägga in massa bilder från Bryssel då! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0