Fredag.

Puh..vilken dag. Nu märker man att sommaren snart är över och att folk kommer tillbaka till stan plus augustifestival. Dö mycket folk har det varit idag. Så nu är jag lagom trött. Väntar på att Johan ska komma hem så vi kan ha en sån myskväll som bara vi kan ha. Jag har köpt jätte gott kött som ligger i marinad nu. Mumma. Är inte ett dugg sugen på att gå ner på stan överhuvudtaget. Är så jävla trött på folk så det inte är sant. Jessica och jag gick en sväng igår, köpte en remm, sen hem. Inge vidare och remmen var fan inge häxvrål som säljaren sa. LIAR.

Ha en mysig fredag! Hej.


Haha. Älskar bilden. Jag ser ut som en 12 åring som försöker spela cool. Och Jessica kör "tittaåtettannathållposen".


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser väll ut som du göra på alla dina bilder.

samma pose jämt,putläpparna...

2010-08-20 @ 20:44:48
Postat av: LinnéaSofia

Ja, jag har ärvt mina läppar av min far. Och alla har väl sin favorit pose. Eller? :)

2010-08-20 @ 22:15:01
URL: http://linneasofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0